Informacija lengvai suprantama kalba
Pradžia » Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)
INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (EASY-TO-READ)
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS INFORMACIJA
KUR GALITE RASTI SAVIVALDYBĘ?
Savivaldybės adresas yra:
Respublikos g. 2, 72255
Tauragė, Lietuva
KADA MES DIRBAME?
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 17 valandos.
Penktadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.
Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.
Jeigu yra diena prieš šventę, Savivaldybė dirba 1 valanda trumpiau.
Šventė yra:
- Sausio 1 diena
- Vasario 16 diena
- Kovo 11 diena
- Velykos
- Joninės
- Liepos 6 diena
- Rugpjūčio 15 diena
- Lapkričio 1 diena
- Lapkričio 2 diena
- Gruodžio 24 diena
- Gruodžio 25 diena
KUO JUMS GALI PADĖTI SAVIVALDYBĖ?
Savivaldybė Jums gali padėti:
- jeigu turite klausimų apie:
- išmokas.
Išmokos yra pinigai, kuriuos duoda valstybė.
Valstybė duoda pinigus žmonėms, kuriems reikia pagalbos.
- socialines paslaugas.
Socialinės paslaugos yra pagalba žmonėms.
Pavyzdžiui, būsto pritaikymas žmogui su negalia.
Valstybė remontuoja namus, kad žmogus su negalia galėtų patogiai gyventi.
Pavyzdžiui, padaro laiptų keltuvą.
- kitų Jums svarbių klausimų.
- norite parašyti skundą.
KAS YRA SKUNDAS?
Skundas yra pasakymas, kad su žmogumi pasielgė blogai.
Žmogus gali rašyti skundą, jeigu kokia nors organizacija padarė jam kažką blogo.
Jei Savivaldybė kažką daro blogai, galite rašyti skundą.
Kai Savivaldybė perskaitys skundą:
Savivaldybė supras, ką daro blogai,
Savivaldybė galės geriau dirbti.
KAIP RAŠYTI SKUNDĄ SAVIVALDYBEI?
Pranešti Savivaldybei apie skundą galite keliais būdais.
Jūs galite:
- skundą pasakyti telefonu.
Skambinkite telefono numeriu +370 700 11 220.
- atsiųsti elektroninį laišką.
Savivaldybės elektroninio pašto adresas yra [email protected]
- atsiųsti laišką paštu.
Ant laiško voko užrašykite:
savo vardą ir adresą,
Savivaldybės adresą.
Savivaldybės adresą rašykite taip:
Tauragės rajono savivaldybės administracija
Respublikos g. 2, Tauragė 72255
- ateikite į Savivaldybę.
Savivaldybės adresas: Respublikos g. 2, Tauragė 72255
- Prašymai, skundai, pranešimai ir kiti dokumentai yra priimami 116 kabinete.
KAIP REIKIA RAŠYTI SKUNDĄ?
- Skundą rašykite lietuvių kalba.
- Skundą rašykite aiškiai ir suprantamai.
- Skunde parašykite savo:
- vardą,
- pavardę,
- adresą,
- telefono numerį,
- elektroninio pašto adresą,
- skundą pasirašykite.
KĄ DARO SAVIVALDYBĖ, KAI GAUNA JŪSŲ SKUNDĄ?
- Savivaldybės darbuotojai:
- perskaito Jūsų skundą,
- pasako, kas bus toliau.
- Pavyzdžiui, parašo Jums elektroninį laišką.
KAIP GAUTI PAGALBĄ IŠ SAVIVALDYBĖS?
- Paskambinkite telefono numeriu +370 700 11 220.
- Atsiųskite elektroninį laišką adresu [email protected]
- Ateikite į Savivaldybę.
Savivaldybės adresas yra Respublikos g. 2, Tauragė.
MERAS
Meras yra miesto vadovas.
Tauragės rajono savivaldybės meras yra Dovydas Kaminskas.
Meras priima gyventojus kiekvieną antradienį nuo 9 iki 12 valandos.
Iš anksto į priėmimą galima užsiregistruoti telefonu +370 602 874 04 arba elektroniniu paštu [email protected]
VICEMERAI
Tauragės rajono savivaldybės vicemerai yra Andžela Jakienė ir Romualdas Vaitkus.
Vicemeras yra žmogus, kuris vadovauja miestui, kai darbe nėra mero.
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktorė yra Gintarė Rakauskienė.
Savivaldybės administracijos direktorius vadovauja savivaldybės administracijai.
- Paskutinio atnaujinimo data: 2026-04-01

