Pradžia » Struktūra ir kontaktinė informacija » Asmenų aptarnavimas
Asmenų aptarnavimas
Tauragės rajono savivaldybės asmenų aptarnavimas
Kontaktinė informacija
Tauragės rajono savivaldybės administracija
Respublikos g. 2, LT-72255, Tauragė, Lietuva
Tel. +370 700 11 220, el. paštas [email protected]
Contact information
Tauragė District Municipality Administration
Respublikos St. 2, LT-72255, Tauragė, Lithuania
Ph. +370 700 11 220, E-mail [email protected]
Контактная информация
Администрация Таурагского района
ул. Республикос 2, LT-72255, Таураге, Литва
тел. +370 700 11 220, эл.почта [email protected]
Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys Administracijoje aptarnaujami vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.
Asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose:
Bendrojo pobūdžio klausimais – vieno langelio principu Gyventojų priėmimo 116 kabinete, tel. +370 700 11 220, el. paštas [email protected];
Socialinės paramos klausimais – vieno langelio principu Gyventojų priėmimo 116 kabinete: tel. +370 679 03 114, el. paštas [email protected] , +370 679 03 118, el. paštas [email protected] (socialinių išmokų, kompensacijų), +370 674 78 268, el. paštas [email protected] (socialinių būstų);
Civilinės metrikacijos klausimais – Bendrajame ir civilinės metrikacijos skyriuje, 115 kabinete, tel. +370 676 15 901, el. paštas [email protected], +370 655 48 280, el. paštas [email protected];
Žemės ūkio klausimais – Kaimo reikalų skyriuje, 101 kabinete, tel. +370 672 87 470, el. paštas [email protected] (žemės ūkio technikos priregistravimo), tel. +370 673 34 345, el. paštas [email protected] (ūkininko ūkio įregistravimo);
Seniūnijų veiklos klausimais – seniūnijose.
Gyventojų priėmimo kabinete asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami kiekvieną darbo dieną Administracijos darbo laiku ir pietų pertraukos metu.
Iš anksto (žodžiu ar raštu: tel. +370 700 11 220, el. p. [email protected] ) užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami pirmadieniais nuo 17 val. iki 18 val.
Asmenų aptarnavimas socialinės paramos, civilinės metrikacijos, žemės ūkio ir kitais klausimais gali būti organizuojamas pagal išankstinę registraciją – asmuo užsiregistruoja telefonu ar el. paštu ir jam paskiriamas priėmimo laikas Administracijoje.
Gyventojų priėmimo kabineto darbo laikas: pirmadieniais 8–18 val., antradieniais 8–17 val., trečiadieniais 8–17 val., ketvirtadieniais 8–17 val., penktadieniais 8–15.45 val. Švenčių dienų išvakarėse prašymų priėmimo laikas sutrumpinamas viena valanda.
Asmenys prašymus, skundus Administracijai gali pateikti: paštu, kreipiantis asmeniškai arba per atstovą. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu. Elektroninių ryšių priemonėmis: elektroniniu paštu adresu [email protected], per E. pristatymo sistemą https://epristatymas.lt /, per interneto svetainę www.taurage.lt.
Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, kalba – anglų kalba.
Persons and their requests, complaints are examined, served at the Administration in accordance with the rules for the examination of applications and complaints of persons in public administration entities approved by the Government of the Republic of Lithuania by Resolution No. 875 “On the Approval of the Rules for the Examination of Applications and Complaints of Persons in Public Administration Entities”, issued on 22 August 2007.
Persons are served on the premises of the Administration:
on general issues – reception of the residents by one-stop-shop procedure in Room No. 116, ph. +370 700 11 220, e- mail [email protected] ;
on social support issues – reception of the residents by one-stop-shop procedure in Room No. 116, ph. +370 679 03 114, e-mail [email protected], +370 679 03 118, e-mail [email protected] (social benefits, compensations), +370 674 78 268, e-mail jolanta.petraitiene@taurage.lt (social housing);
on civil registration issues – in the General and Civil Registration Division, Room 115, ph. +370 676 15 901, e-mail [email protected], +370 655 48 280, e-mail [email protected];
on agricultural issues – Rural Affairs Division, Room 101, ph. +370 672 87 470, e-mail daiva.jacikeviciene@taurage.lt (agricultural machinery registration), ph. +370 673 34 345, e- mail [email protected] (farmer’s farm registration);
on the activities of communities – in the entities of communities.
In the reception room, persons are served, their requests or complaints are accepted every working day during the working hours of the Administration and during the lunch break.
Pre-registered (orally or in writing: ph. +370 700 11 220, e-mail [email protected] ) persons are served, their requests and complaints are accepted on Mondays from 5 p.m. until 6 p.m.
The service of persons on social support, civil registration, agriculture and other issues can be organized according to pre-registration – the person registers by phone or e-mail and he/she will be assigned a reception time at the Administration.
Opening hours of the reception room:
- Mondays from 8 a.m. to 6 p.m.
- Tuesdays from 8 a.m. to 5 p.m.
- Wednesdays from 8 a.m. to 5 p.m.
- Thursdays from 8 a.m. to 5 p.m.
- Fridays from 8 a.m. to 3.45 p.m.
On the eve of public holidays, the time for the reception of applications is reduced by one hour.
Persons may submit requests and complaints to the Administration: by post, in person or through a representative. The representative’s right to represent must be proved by a written consent. By electronic means: e-mail to [email protected] , the E-delivery system https://epristatymas.lt /, the website www.taurage.lt .
Individuals may submit requests or complaints and may be served in a language other than the official language (English).
Просьбы и жалобы физических лиц обрабатываются и обслуживаются в Администрации в соответствии с правилами рассмотрения просьб и жалоб физических лиц в учреждениях государственного управления, утвержденными Правительством Литовской Республики в 2007 году 22 августа по решению № 875 «Об утверждении Правил рассмотрения обращений и жалоб граждан в субъектах государственного управления».
Физические лица обслуживаются в помещении Администрации:
По общим вопросам можно обратиться в приемную для Жителей по принципу одного окошка 116 кабинет, тел. +370 700 11 220, эл.почта [email protected];
В вопросах социальной поддержки– в приемную для Жителей по принципу одного окошка 116 кабинет: тел. +370 679 03 114, эл.почта [email protected] , +370 679 03 118, эл.почта [email protected] (социальных пособий, компенсаций), +370 674 78 268, эл.почта [email protected] (социального жилья);
По вопросам регистрации актов гражданского состояния – в отделе регистрации актов гражданского состояния, кабинет 115, тел. +370 676 15 901, эл.почта [email protected], +370 655 48 280, эл.почта [email protected] ;
Сельскохозяйственные вопросы – в отделе сельского хозяйства, кабинет 101, тел. +370 672 87 470,
эл.почта [email protected] (по поводу регистрации сельскохозяйственной техники), тел. +370 673 34 345,
эл.почта [email protected] (по поводу регистрации фермерского хозяйства);
По вопросам деятельности участков старост – в участках старост.
Обслуживание людей осуществляется в приемной Жителей, их просьбы или жалобы принимаются каждый рабочий день в рабочее время Администрации и в обеденный перерыв.
Заранее (устно или письменно: тел. +370 700 11 220, эл.почта [email protected] ) обслуживание зарегистрированных лиц, их просьбы или жалобы принимаются по понедельникам с 17.00 до 18:00.
Обслуживание физических лиц по вопросам социальной поддержки, регистрации актов гражданского состояния, сельского хозяйства и другим вопросам может быть организовано на основе предварительной регистрации – человек регистрируется по телефону или электронной почте и ему назначается время приема в Администрации
Рабочее время приемной Жителей:
- по понедельникам 8–18 часов;
- по вторникам 8–17 часов;
- по средам 8–17 часов;
- по четвергам 8–17 часов;
- по пятницам 8–15.45 часов.
Накануне государственных праздников время приёма заявок сокращается на один час.
Физические лица заявления и жалобы в Администрацию могут подавать : по почте, обратившись лично или через представителя. Право представителя представлять должно быть подтверждено письменным согласием. С помощью электронных коммуникаций: по электронной почте [email protected], и через систему доставки E. https://epristatymas.lt /, через веб-сайт www.taurage.lt .
Физические лица могут подавать запросы или жалобы и могут быть обслужены на другом, негосударственном, языке – английском.
ADMINISTRACINĖ PASLAUGA: Asmenų prašymų ir skundų priėmimas,nagrinėjimas ir asmenų aptarnavimas
Asmenų prašymai ir skundai rajono Tarybai, merui arba administracijai, direktoriui gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į instituciją 116 kab., atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu būdu, prisijungus prie el. pašto [email protected]
Asmenys prašymus rajono Tarybai, merui arba administracijai, direktoriui gali tiesiogiai pateikti rajono savivaldybės administracijos „vieno langelio“ specialistui arba seniūnijoje seniūnui, kuris perduoda prašymą registruoti bendruose registruose.
Asmenų prašymai raštu turi būti:
1. parašyti valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą,
2. parašyti įskaitomai, grindžiami tikrovę atitinkančiais faktais, o prašymo turinys konkretus ir suprantamas,
3. su nurodytu asmens vardu ir pavarde arba pavadinimu ir adresu arba kitais kontaktiniais duomenimis, pagal kuriuos asmuo pageidauja gauti atsakymą.
Išsamią informaciją savivaldybės priimamajame, 116 kab., teikia Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistė Ilona Bobinienė, tel. +370 700 11 220, el. paštas: [email protected]
Reglamentuojantys teisės aktai
- Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės
- Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
- Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Gyventojų priėmimas pas vadovus
Registruotis iš anksto į priėmimą pas Savivaldybės merą, vicemerą, galima telefonu tel. +370 700 11 220, mob. tel. +370 671 90 353, elektroniniu paštu [email protected] arba žodžiu (Respublikos g. 2, Tauragė, 116 kab.)
Meras
Dovydas Kaminskas
Priėmimo laikas:
II: nuo 9:00 iki 12:00 val.
Vicemerė
Andžela Jakienė
Priėmimo laikas:
IV: nuo 10.00 iki 12:00 val.
Vicemeras
Donatas Dirginčius
Priėmimo laikas:
-
Administracijos direktorė
Gintarė Rakauskienė
Priėmimo laikas:
-
- Paskutinio atnaujinimo data: 2024-04-03