Informuojame, kad šių metų gegužės 15–31 dienomis priimami sodininkų bendrijų prašymai dėl finansinės paramos skyrimo už tinkamai atliktą bendrojo naudojimo objektų priežiūrą ir tvarkymą.
Bendrijos, pageidaujančios gauti paramą, turi pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą finansinei paramai gauti (prašyme nurodyti tvarkytų gatvių pavadinimus);
- Išlaidas patvirtinančius dokumentus (sutartis ar sąskaitas faktūras);
- Apmokėjimą patvirtinančius dokumentus;
- Teikiamų dokumentų kopijos turi būti patvirtintos sodininkų bendrijos pirmininko ar jo įgalioto asmens parašu.
Teikiama tik dalinė finansinė parama ne daugiau kaip 80 proc. visų patirtų tinkamų finansuoti išlaidų.
Dokumentai priimami Tauragės rajono savivaldybės administracijoje, adresu Respublikos g. 2. Informacija teikiama telefonu +370 615 17 329.
Įvertinkite paslaugos suteikimą!
[Vertinimai: 0 Vidurkis: 0]