Tauragės rajono savivaldybės

Naujienos

Rekomendacijos išorinės reklamos įrengimui

Pastaruoju metu galima stebėti vis didėjančią vizualinę taršą Tauragės mieste ir rajone, kurią kelia išorinės reklamos sklaida.

Vadovaujantis Tauragės rajono savivaldybės mero 2023 m. birželio 9 d. potvarkiu Nr. 4-92 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Tauragės rajono savivaldybėje leidimų išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, patvirtintu Išorinės reklamos įrengimo Tauragės rajono savivaldybėje leidimų išdavimo tvarkos aprašo VII skyriumi, informuojame, kad leidimo turėtojas privalo: užtikrinti, kad išorinė reklama būtų tvarkinga, nesugadinta, įrengta pagal leidime nurodytą išorinės reklamos įrengimo projektą; per 3 darbo dienas nukabinti reklamą, kai pasibaigia leidimo galiojimo terminas ar leidimas panaikinamas; ne vėliau kaip 20 darbo dienų nuo leidimo galiojimo termino pabaigos ar leidimo galiojimo panaikinimo dienos, kuris nurodomas leidime ar leidimą išduodančios institucijos pranešime, išardyti specialią išorinės reklamos pateikimo priemonę, sutvarkyti aplinką.

Išorinė reklama turėtų: atitikti teritorijos funkciją ir kraštovaizdžio tipą, nemažinti nekilnojamojo kultūros paveldo objektų ir teritorijų, raiškaus ir vaizdingo kraštovaizdžio arealų vertės, nedaryti poveikio vertingoms panoramoms, būti taktiška sakralinių, mitologinių vietovės objektų atžvilgiu. Neigiamą vizualinės taršos poveikį galima sumažinti mažinant išorinės reklamos aukštį, apribojant reklamos ploto gabaritus.

Informuojame, kad siekiant mažinti vizualinę taršą Tauragės mieste ir rajone, parengtos rekomendacijos išorinės reklamos įrengimui:

  1. Vienoje vizualinėje erdvėje siūloma statyti vienodo tipo ir dydžio stendus.
  2. Iškabos ir reklamos kabinamos tiesiai virš atitinkamų parduotuvių, kavinių ir pan. durų ir / ar pirmojo aukšto langų angų arba šalia jų, jos derinamos su pastato architektūra; jei fasadas turi specialias, iškaboms skirtas vietas, kitur jas kabinti nerekomenduojama.
  3. Rekomenduojama, kad pagrindinė parduotuvių reklama atsispindėtų vitrinose, iškaboms paliekant tik informacinį vaidmenį. Taip pat primename, kad viešieji užrašai turi būti rašomi valstybine kalba.
  4. Kiekvienai įstaigai arba parduotuvei rekomenduojama įsirengti vieną reklamą fasado plokštumoje virš ar šalia jos vitrinų ir / ar įėjimo ir vieną reklamą ant konsolės statmenai fasadui to pastato, kuriame ji įsikūrusi.
  5. Jeigu iškabų daug, jas rekomenduojama sublokuoti. Siūloma, kad jos turėtų maždaug vienodą dydį, panašų užrašų stilių bei būtų pagamintos iš tų pačių medžiagų.
  6. Nerekomenduojama kabinti iškabas tiesiog ant pastatų architektūros elementų ir detalių: vartų, langų, langinių, durų, stulpų, langų apvadų.
  7. Siūloma, kad reklamos įrenginys neužstotų kultūros vertybių objektų, šlaitų ir želdinių bei nedominuotų jų atžvilgiu.
  8. Nerekomenduojama naudoti neilgaamžes, nepatvarias iškabas.

Taip pat raginame reklaminės veiklos subjektus sekti turimų išorinės reklamos leidimų terminus, o jiems pasibaigus ar neturint reklamos leidimų, teikti dokumentus jiems gauti arba pašalinti reklamas.

Įvertinkite paslaugos suteikimą!
[Vertinimai: 0 Vidurkis: 0]
Pasidalinkite
Į viršų