Informacinių technologijų ir aptarnavimo skyrius
Pradžia » Struktūra ir kontaktinė informacija » Administracijos struktūriniai padaliniai (administracijos skyriai) » Informacinių technologijų ir aptarnavimo skyrius
Skyriaus informacija
Skyriaus funkcijos
- Teikia pasiūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui informacinių ir ryšių technologijų plėtojimo klausimais
- Užtikrina administracinių informacinių sistemų veikimą, organizuoja jų priežiūrą, diegimą ir plėtrą;
- Administruoja tarnybines stotis, paruošia tarnybinių stočių klientų darbo vietas;
- Administruoja, diegia ir prižiūri kompiuterių tinklus;
- Administruoja informacines sistemas, diegia ir prižiūri jų kompiuterizuotas darbo vietas, naujus programinės įrangos komponentus;
- Administruoja duomenų saugą visose Savivaldybės informacinėse sistemose, kopijuoja, atkuria ir saugo duomenų bazę;
- Rengia naudojamos kompiuterinės, ryšių įrangos, duomenų bazių sistemų dokumentaciją (instrukcijas) naudotojams, juos moko;
- Užtikrina naudojamos techninės ir taikomosios programinės įrangos funkcionavimą, diegia ir testuoja naują programinę įrangą, užtikrina jos legalumą, organizuoja jos taisymą;
- Administruoja tarnybinį elektroninį paštą ir vykdo Savivaldybės interneto svetainės techninę priežiūrą;
- Analizuoja Skyriaus kuruojamos srities investicinių ir neinvesticinių projektų poreikį, rengia ir teikia investicinių projektų inicijavimo paraiškas ir įgyvendina kuruojamos srities neinvesticinius projektus;
- Teikia Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui duomenis apie administracijos balanse esančią kompiuterinę, ryšių ir programinę įrangą;
- Koordinuoja Savivaldybės dokumentų valdymą pagal dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, elektroninių dokumentų valdymo taisykles;
- Dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS) vykdo gaunamų dokumentų apskaitą ir tvarkymą, DVS teikia juos Savivaldybės vadovams ir vykdytojams, tvarko siunčiamąją korespondenciją, rengia unifikuotus institucijos blankus;
- DVS registruoja gyventojų prašymus, skundus, pasiūlymus. Registruoja, įformina ir išsiunčia informacinius siunčiamuosius dokumentus;
- DVS rengia Savivaldybės dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymo sąrašą, bylų apyrašų sąrašus, bylų apyrašus, naikinimo aktus, derina juos su Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialu ir kontroliuoja jų taikymą. Elektroninėje archyvų informacinėje sistemoje (EAIS) rengia naikinimo aktus, derina juos su Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialu; 7.16. teikia metodinę pagalbą seniūnijų, administracijos struktūrinių padalinių darbuotojams dokumentų tvarkymo ir jų apskaitos klausimais;
- Pasibaigus kalendoriniams metams suformuoja nuolat saugomų dokumentų bylas, rengia bylų apyrašus, derina juos su Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialu;
- Registruoja mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus, teikimus Savivaldybės veiklos, personalo klausimais taip pat vidaus susirašinėjimo dokumentus, pagal poreikį daugina, skenuoja juos ir išdalija vykdytojams;
- Registruoja ir saugo Savivaldybės sutartis ir susitarimus;
- Atlieka Savivaldybės tarybos ir administracijos ūkinį aptarnavimą:
– užtikrina elektros ir vandens tiekimą savivaldybės administracijos pastate Respublikos g. 2, palaiko pastato švarą ir tvarką, organizuoja jo turto apsaugą ir draudimą;
– kontroliuoja, kaip Savivaldybės administracijoje laikomasi elektros ir vandens tiekimo įrenginių eksploatavimo reikalavimų;
– teikia pasiūlymus elektros energijos, racionalaus materialinių ir energetinių išteklių valdymo klausimais;
– aprūpina Savivaldybės darbuotojus transportu (tarnybiniams pavedimams vykdyti), rūpinasi jų priežiūra, remontu, draudimu;
– vykdo Savivaldybės administracijos transporto priemonių priežiūrą ir jų kontrolę;
– tvarko Savivaldybės administracijos informacinius stendus, nuolat juos atnaujina, užtikrina jų tvarkingumą;
– tvarko pagal poreikį dokumentus dėl antspaudų, spaudų pagaminimo, sunaikinimo ir apskaitos, tvarko antspaudų ir spaudų registrą;
– užtikrina tinkamą valstybinių vėliavų iškėlimą;
– administruoja judriojo ryšio sutarčių vykdymą, aprūpina Savivaldybės darbuotojus mobiliaisiais telefonais; - Užtikrina asmenų, atvykusių į Savivaldybės administraciją, aptarnavimą, pagal kompetenciją teikia jiems informaciją Savivaldybės darbo klausimais, siekia, kad jie būtų aptarnaujami „vieno langelio“ principu:
– registruoja gautus prašymus, skundus, pasiūlymus, pareiškimus DVS ir perduoda juos Savivaldybės merui, vicemerui, Savivaldybės administracijos direktoriui arba jų įgaliotiems asmenims. Registruoja, įformina ir išsiunčia informacinius siunčiamuosius dokumentus;
– asmens pageidavimu informuoja apie prašymo nagrinėjimo eigą;
– konsultuoja nukentėjusius nuo 1939–1990 m. okupacijų asmenis ir tarpininkauja dėl nukentėjusio statuso gavimo. - Nagrinėja pagal skyriaus kompetenciją juridinių ir fizinių asmenų prašymus, skundus, pasiūlymus, rengia atsakymus;
- Inicijuoja ir esant būtinybei vykdo viešuosius pirkimus, rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir sutarčių projektus skyriaus kompetencijos klausimais;
- Pagal savo kompetenciją dalyvauja komisijose, darbo grupėse;
- Pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus.
- Pagal kompetenciją vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus.
Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymai ir metų užduotys
- Paskutinio atnaujinimo data: 2025-01-22