Turto valdymo poskyris
Poskyrio informacija
Poskyrio funkcijos
1. licencijų ir leidimų paruošimo išdavimui srityje:
1.1. teisės aktų nustatyta tvarka parengia išduoti licencijas ir leidimus, ruošia dokumentus jų galiojimui sustabdyti, galiojimo sustabdymui panaikinti, papildyti, patikslinti, pakeisti, dublikatams išduoti;
1.2. rengia leidimų prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo taisyklių ir vietinės rinkliavos dydžio nustatymo projektus;
2. Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio ir patikėjimo teise valdomo valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo, nereikalingo turto pardavimo srityje:
2.1. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų ir administracijos direktoriaus įsakymų projektus, susijusius su negyvenamųjų patalpų ar atskirų patalpų nuoma, panauda bei pardavimu kitiems subjektams;
2.2. administruoja Savivaldybei priklausantį nekilnojamąjį ir kilnojamąjį turtą;
2.3. tvarko turto, Savivaldybės įgyto nuosavybės teise, valstybės turto, valdomo patikėjimo teise ir panaudos pagrindais, nekilnojamojo turto (negyvenamųjų ir gyvenamųjų pastatų, patalpų ir statinių) ir kilnojamojo turto perdavimo ir priėmimo aktus, juos kaupia ir teikia Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui įtraukti juos į apskaitą bei kitiems subjektams;
2.4. tvarko Savivaldybės nuosavybės ir valstybės patikėjimo teise valdomų pastatų ir patalpų dokumentus, reikalingus jų teisinei registracijai;
2.5. skaičiuoja žemės sklypo vertės priedą dėl inžinerinių statinių;
2.6. administruoja bešeimininkį turtą, rengia šio turto perdavimo Savivaldybei valdyti nuosavybės teise dokumentus;
2.7. teikia pasiūlymus dėl negyvenamųjų patalpų bei kitų atskirų patalpų panaudojimo tikslingumo;
2.8. vykdo Savivaldybės nuosavybės teise valdomo nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų bei akcijų pardavimą viešo aukciono tvarka;
2.9. organizuoja žemės sklypų pirkimus, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimus arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimus;
2.10. vykdo Savivaldybės būstų ir pagalbinio ūkio pastatų ir jų dalių pardavimą;
2.11. nagrinėja prašymus ir rengia sprendimus dėl nuosavybės teisių į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus bei ūkinės-komercinės paskirties pastatus su priklausiniais;
2.12. rengia gyvenamųjų ir negyvenamųjų patalpų pardavimo dokumentus archyvui;
3. koordinuoja uždarųjų akcinių bendrovių ir akcinių bendrovių, kuriose Savivaldybei nuosavybės teise priklauso daugiau kaip 50 proc. akcijų, veiklą:
3.1. teisės aktų nustatyta tvarka rengia Savivaldybės teisės aktus dėl Savivaldybės, kaip akcininkės, savininkės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo;
3.2. kaupia ir analizuoja uždarųjų akcinių bendrovių, kurių akcijos nuosavybės teise priklauso Savivaldybei, pateiktus finansinius duomenis ir vadovaudamasis jais rengia akcijų valdytojui išvadas apie šių bendrovių finansinę ir ekonominę būklę;
4. organizuoja šilumos ir geriamojo vandens tiekimą bei nuotekų surinkimą ir valymą:
4.1. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus dėl gyventojams ir kitiems vartotojams teikiamų paslaugų tarifų nustatymo ir atstovauja Savivaldybei suderinant paslaugų tarifus;
4.2. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus dėl kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių investicijų planų derinimo;
5. keleivių vežimo savivaldybės teritorijoje srityje:
5.1. rengia keleivių vežimo vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais išlaidų keleiviniam transportui kompensavimo ir vežėjų išlaidų (negautų pajamų), susijusių su lengvatų taikymu, kompensavimo (atlyginimo) tvarką, organizuoja konkursus vežėjui parinkti;
5.2. teikia bei nagrinėja gyventojų, įmonių, organizacijų, vežėjų pasiūlymus, skundus dėl visuomeninio transporto maršrutų tinklo, eismo tvarkaraščių pertvarkymo, keleivių aptarnavimo kokybės tobulinimo, eismo organizavimo bei ruošia atsakymus pareiškėjams;
5.3. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus dėl visuomenei būtinų vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo autobusų maršrutų skaičiaus ir jų tvarkaraščių;
6. teikia konsultacijas daugiabučių namų bendrijų kūrimosi klausimais;
7. organizuoja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratoriaus paskyrimą, jei nėra įsteigta namo bendrija ar sudaryta jungtinė veiklos sutartis;
8. vykdo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūrą ir kontrolę pagal teisės aktų nustatytas taisykles;
9. pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės strateginio planavimo procesuose;
10. pagal kompetenciją vykdo viešuosius pirkimus, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
11. pagal kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus;
12. pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pareiškimus, renka, tvarko, analizuoja ir pagal įgaliojimus teikia informaciją, statistiką ir kitus duomenis;
13. vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Plėtros, investicijų ir turto valdymo skyriaus vedėjo pavedimus Poskyrio kompetencijos klausimais.
Poskyrio darbuotojų pareigybių aprašymai
- Paskutinio atnaujinimo data: 2025-05-29