Tauragės rajono savivaldybės administracija skelbia konkursą Batakių seniūnijos specialisto pareigoms užimti.
Atlyginimas (bruto) – 1106,95
Skelbimas galioja iki – 2024.04.30
Specialieji reikalavimai pretendentams:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, darbo santykius, dokumentų valdymą;
- išmanyti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų archyvavimo reikalavimus;
- mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
- gebėti savarankiškai atlikti užduotis;
- turėti privalomojo patikrinimo medicininę pažymą.
Darbuotojo, einančio šias pareigas, funkcijos:
- tvarko Seniūnijos raštvedybą, dokumentų valdymo sistemoje registruoja, tvarko siunčiamus ir gaunamus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar pristatytus dokumentus, kontroliuoja jų vykdymą, tvarko bylų dokumentaciją, perduoda bylas įstaigos archyvui;
- priima gyventojus ir jų pateikiamus pareiškimus, prašymus ir skundus registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje KONTORA ir pagal kompetenciją rengia atsakymus;
- pagal poreikį rengia ir registruoja seniūno įsakymų projektus bei kitus seniūnijos vidaus dokumentus ir komisijų protokolus;
- rengia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams faktinę padėtį patvirtinančius dokumentų projektus (apie deklaruotą gyvenamąją vietą, šeimos sudėtį, charakteristiką, mirusiojo paskutinę gyvenamąją vietą ir kt.);
- pagal poreikį rengia seniūnijos raštus ir teisinius dokumentus, dirba su Dokumentų valdymo sistema, suveda bylas, registrus, priskyrimus darbuotojams, vadovaujantis patvirtintu dokumentacijos planu;
- tvarko seniūnijos archyvą, dokumentų apskaitą, atsako už dokumentų rengimą, rengia dokumentacijos planą, registrų sąrašą, ilgalaikio saugojimo dokumentų apyrašus ir juos teikia Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialui, dirba su E-archyvai programa;
- prižiūri seniūnijos archyvo patalpas;
- renka ir teikia seniūnijos kompetencijai priskirtus statistinius duomenis;
- kaupia, saugo ir tvarko informaciją Lietuvos kapinių skaitmeninimo ir duomenų valdymo informacinėje sistemoje ,,CEMETY“, apie seniūnijos kapinėse palaidotus (laidojamus) asmenis ir kapines (kapavietes);
- pagal kompetenciją dalyvauja įvairių komisijų veikloje;
- bendradarbiauja su seniūnijos vietos bendruomenėmis, seniūnaičiais, pagal kompetenciją teikia informaciją, apibendrina seniūnijos bendruomenių atstovų pastabas bei pasiūlymus ir teikia juos seniūnui;
- protokoluoja seniūnaičių sueigas, kitų susirinkimų posėdžius;
- rengia ir atnaujina informacinę medžiagą seniūnijos socialinio tinklapio paskyroje, inicijuoja savivaldybės puslapyje informacijos apie seniūniją atnaujinimą;
- atlieka kitus nenuolatinio pobūdžio seniūno pavedimus, kurie gali būti ir nenumatyti pareigybės aprašyme.
Dokumentų pateikimo būdas – el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
https://portalas.vtd.lt/lt/batakiu-seniunijos-specialistas-322;954100.html
Įvertinkite paslaugos suteikimą!
[Vertinimai: 0 Vidurkis: 0]